Страници

Translate

понеделник, 31 декември 2012 г.

Под прикритие с3 е6- Култови реплики



Хигиената излиза скъпо- Джаро

Марто , всеки въпрос съкращава живота с една година- Джаро

Пфф, знам, че ше изкрейзиш ......... – Зори, дъщерята на Попов

Как ше шмъркаш бе ? От както си се родила аз такива ги гоня- Попов

Преди да се опариш , не вярваш, че печката е гореща – Шмекера

Не биха се забъркали с шефа на ГДБОП заради няква си пикла- Шмекера

Все повече почва да ми прилича на новия Жоро павето- Григоров, корумпираното ченге

Ако не харесвате България, защо сте още тук ? -Защото съм под домашен арест! – Джаро отговаря на въпрос на журналистката.

Ти за да гласуваш за мен ли дойде или да поговорим за доброто старо време- Джаро

Получих оферта от Иво Андонов. Ако я приема трябва да си извадя карта за градския  транспорт – Бизнесмен и ДеДеСар

Колеги знам че много съм ви липсвал- цели 3 часа ... - Попов

Нещо спешно ли е или симулираш дейност преди заплата? – Иво Андонов

Държавата трябва да спре да се управлява като квартален супермаркет – Джаро

Нямам шеф , имам партньор и не се занимаваме с дребни далавери – Куката

Това е положението Косъм! Кофти ситуациите изискват кофти мерки – Иво Андонов

Сега ше посуче , ще се оригне и ще му мине – Иво за Косъма

Ако гледам всеки кой къде ходи , досега да съм мръднала вече – Стойка Пипирудата

Единия? Щото тея и в тоалетната ходят заедно – Джаро за близнаците

Знаете ли как се казва фирмата им ? -Как ? -„Дом на услугите от А до Я”- разговор между разследващите полицаи

Още помня как се разрева. Не му дадох да играе с пистолета ми. От тогава на всеки негов рожден ден му купувам по един- Куката

Ходиме като 5 за 4 – Куката

Пичове кво става? Къв е този букет да не сте се взели – Шмекера

Значи всеки средностатистически мъж в България твърди че е спал със 100 жени. А всяка средностатистическа жена твърди че е спала с 10 мъже. Не ми излиза математиката ?!? - Куката

Здравко аз зеленчук ли съм , майка ми и баща ми в парник ли са ме гледали мене?- Куката

Записал си най- тежкия грах в тефтера на господ , като баща ти го казвам – Куката

Днеска е черен ден Андонов , сутринта се събудих и имах брат, сега пак се събудих и брат ми умря – Куката

Малко е странно мястото ама ти си печен нали?-  Джаро



Няма коментари:

Публикуване на коментар