Страници

Translate

петък, 11 януари 2013 г.

Какво знаете за дистрибуцията като част от маркетинг микса ?



Дистрибуция е един от четирите елемента на маркетинг микса. Дистрибуцията спомага на дадена организация или производител да направи продуктите или услугите си достъпни за потребителите и да постигне конкурентно предимство на даден целеви пазар. Това са част от термините, понятията и задачите, с които всеки маркетолог би могъл да се сблъска в своите професионални изяви.

1.Предимства на мултиканаловата система
2.Предимства и недостатъци на изключителна дистрибуция
3. Избройте 5 финансови показателя за оценка на канал
4.Избройте всички видове канали по признаци
5.Подходи за организиране на дистрибуцията
Задача: Локализационен метод - Математическа техника за определяне оптималното разположение на ТЕ

6. Ценообразуване - същност, предимства и недостатъци
7. Избройте три цели относно канала за реализация
8. Избройте десет показателя за оcенка на посредник
9. Действия намаляващи риска за потребителите (подсказка, такива са: free return,money back guarantee и други)
Задача: Изгответе концептуален модел за причините за спада в продажбите през определен период с 25%, по директния канал за реализация на дадена фирма спрямо предходен месец

10. Къс канал за реализация - същност, предимства и недостатъци. Дайте пример (графика)
11. Пример за матричен метод за анализ на дистрибуционна система
12. Кои са подходящите условия за използване на директен канал?
13. Избройте пет показателя за оценка на посредника по каналите за реализация
14. Избройте пет финансови показателя за оценка на ефективността на канала
Задача: Избройте 15 променливи, които трябва да се анализират при проучване на пазарното покритие на продуктите на фирма произвеждаща кроасани

Просто класика- тирамису Ola  и кафе illy
Просто класика- тирамису Ola  и кафе illy


15. Ширина и дължина на канала - дифиниции и примери
16.Стратегия на селективната дистрибуция - условия за приложение, предимства и недостатъци
17.Кaнал за реализация - определение
18.Средства за намаляване на риска за потребителите
19. Избройте пет предимства на директния канал.
Задача: Изчислете показателите дистрибуционна квота и дистрибуционна гъстота на водка Flirt по дадените данни

20. Обяснете понятието контактна ефективност - представете графично.
21. Дайте определение за посредник.
22. Избройте основните подходи за организиране на дистрибуцията.
23. Интензивна дистрибуция- условия за приложение,предимства и недостатъци.
24. Избройте 10 количествени показателя за оценка на посредник.
Задача: Определяне местоположението на склад по 8 обекта за търговия, като са дадени обемите доставки в тонове, а приходите в хиляди, но то е същото.

Няма коментари:

Публикуване на коментар